Joehoeeee - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu Joehoeeee - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu

Joehoeeee

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner

17 Augustus 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Halleeekus,


Zooooo een bericht uit Spanje (nog even zonder fotos!!!)Nou hier alles goed, behalve het weer! Kleren waaien bijna van je lijf en ik loop heel dag stoelen op te rapen hahah!

Nou Ryan air ´the ontime airline´ heeft zijn naam niet waar gemaakt. Terwijl ik eigenlijk zou moeten boarden stond het vliegtuig nog in Girona! Dus uiteindelijk 2 uur later dan gepland aangekomen op Girona! Na een wereldreis naar Malgrat gegaan!

Afgelopen 2 dagen lekker gewerkt! Het is gewoon een hollands terras met hollandse keuken dus ik kan straks geen frietpin meer zijn, maar het is wel erg leuk!

Sharon, JT en marlies zijn al langsgeweest! Zelf al bij wendy en dr Appie Hein wezen buurten! Lekker op de koffie, lekker bijleuten!

Ik mis mn manneke wel hoor! Maar bellen en msnen dus komt goed!

Nou mensen, ik kan geen zon sturen, want die is er niet!

Groetjes uit Malgrat de Mar
Werner

  • 17 Augustus 2006 - 18:43

    Marcel:

    Nou da's mooi dan, geen zon sturen! Zijn we weer klaar mee :) maar ik heb hier een kei leuke foto van jou en mij staan, dat is wel een goeie vervanger hoor!

    Ik hoop dat je 't goed naar je zin hebt daar en dat je toch ook wat anders mag doen dan met de friet in de weer ;)

    Mis jou ook!! Maar 't zijn nog maar 12 nachtjes slapen tot je weer terug bent, ik streep ze weg hoor!

    Kus van mij, Marcel

  • 17 Augustus 2006 - 22:19

    Tssssh:

    Nou.. mocht ie er zijn. je hebt wat goed te maken.. geen zon sturen...
    :-) fijne tijd..
    Groetjes, Joanne

  • 18 Augustus 2006 - 11:52

    San:

    Hi W! Wat leuk dat iedereen al langs is geweest, Harrie heeft zeker alweer goed geshopt in Barcelona? hihi. Het weer is hier ook niks, lijkt af en toe wel herfst! Dus als de zon doorbreekt bij jou stuur hem dan snel door! Werkse nog schat en tot snel, liefs San

  • 18 Augustus 2006 - 12:18

    Ilse:

    Hee werner!! Heb jij ook al slecht weer in Malgrat.. bij ons wast ook al bewolkt!! Hoe is het om weer terug te zijn? Baal er nog steeds van dat we er niet gelijk waren....was wel leuk geweest!! maar ja niets aan te doen! Heel veel plezier en werk je nou bij de yellow?? zo ja, doe maar ff de groeten bij de yellow, van die 2 meiden die iedere middag broodje omelet bestelde dan zullen ze het vast wel weten!! Doei doei xx Ilse

  • 18 Augustus 2006 - 15:37

    Vader En Moeder:

    hoe is het jongen heb je al je oude vrienden weer gezien heb je het naar je zin hoe is het weer daar carlos is weer thuis hier gaat alles verder goed. ik ben een week eerder gaan werken.ik hoop dat je het naar je zin hebt en geniet er van het is zo voor bij groetjes de vegheltjes

  • 21 Augustus 2006 - 07:13

    Karin Meyer:

    Ha die Werner
    Merk dat het te lang geleden is dat wij elkaar hebben gesproken, ik wist namelijk niks van dit avontuur naar Spanje dus als je weer terug ben gaan we snel iets afspreken, nog veel plezier daar, dikke kus Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Werner

Hey mensen, leuk dat je even komt kijken naar mijn site! Deze keer blijf ik (gelukkig) niet zo lang weg! Destino es Malgrat de Mar. Ik ga 2 weekies werken in Tha Beach Club Yellow. In deze strandtent in Malgrat de Mar hield ik gedurende mijn "langhout" tijdperk mijn info's en ik heb de eer om Linda & Jurgen 2 weken te helpen. Op deze site vind je verhalen enzo! Je kan en mag reageren om mijn site, want digi post uit Nederland is altijd leuk!!! Hasta laters de groeten en tot ziens! W (erner)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13941

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: