Nog maar één nachtje - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner

14 Augustus 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Goedemiddaggggg,

Zo, nog één dagje werken en dan is het vertrek naar Spanje. Morgen (15aug) vertrek ik om 10.00 met vlucht FR (ryanair) 9124 vanaf Eindhoven Airport naar Girona waar ik (als het goed is) 2u later aankom.

Gelukkig is het daar nu rond de 30 graden en dat is wel een lekker vooruitzicht terwijl de rest van Nederland weer de extra dekentjes uit de kast haald!

Vanaf de luchthaven van Girona ga ik dan met de bus naar Malgrat de Mar. De eerste dag kan ik gelijk aan de gang, aangezien het een aankomstdag is van de bussen en dat betekend goed doorpezen!

Nou ik probeer vaak genoeg wat op de site te plaatsen. En als je reageerd, dank je daarvoor, altijd leuk.

Halleeeeeeeekus,

Werner

  • 14 Augustus 2006 - 13:55

    Je Liefhebbende Collega:

    mot dat nou, mij lekker maken dat jij voor 2 weken naar het warme espana gaat... en ikke mar werken, ach ja, dat moet jij ook. nou veul leut hoor! ge zult het nodig hebben. ennne niet te veel aan je manneke denken, maar gewoon genieten. als het goed zit, dan moeten die 2 weken geen problemen opleveren en staat ie gewoon over 2 weken op eindhoven met een big smile.
    x liekske

  • 14 Augustus 2006 - 15:23

    Je Liefhebbende Ex Collega:

    hola guapo, ja moet dat nou ons een beetje jaloers maken dat je naar het warme Spanje vertrekt :( ook al kom ik net terug uit Salamanca ik wil nu alweer weg!! Heel veel plezier, geniet ervan en als je weer in nl bent moet je snel weer een keertje gezellig komen eten in Rotterdam..:)Liefs, San ps. neem je vriendje dan wel mee want ik ben benieuwd!

  • 14 Augustus 2006 - 15:53

    Je Liefhebbende Menneke:

    Had ik al gezegd hoe veel ik jou ga missen??

    KEEEIIIIII VEEEEL!!!

    xx Mars ;)

  • 14 Augustus 2006 - 15:55

    Johan En Babs:

    Jo W! Dus jij zit vanaf morgen gewoon weer lekker aan het oude vertrouwde strand van Spanje?! Man man man! Lekker hoor! We wensen je natuurlijk heel veel plezier daar en veel succes! Tot snel!! Xxx P.s drink maar een paar chupitos extra voor ons!!

  • 14 Augustus 2006 - 18:15

    Liefste Meisje Uit W & A.... ; ):

    Hey w.. Gekkenhuis.. neem wat zon voor ons mee terug als je wilt.. lijkt me wel nodig..

    Veel plezier daar en tot gauw, knuf vanuit w & a..

  • 14 Augustus 2006 - 18:38

    Wendy (appie Heintje):

    Hey Werner

    Eindelijk kom je weer naar malgrat !gezellig!
    Kom wel langs de appie heintje he kunnen we weer bijkleppen!
    Volgende keer als je weer komt neem dan je manneke mee!
    Groetjes uit malgrat

  • 14 Augustus 2006 - 20:26

    Sharon:

    wij komen je woensdag meteen opzoeken W!!!!!!! gezellig aan t strand liggen, tot dan en een goede reis. tot woensdag.
    kus sharon, jt en marlies

  • 16 Augustus 2006 - 18:24

    Lieksuhh:

    Knal eens wat foto's op deze site en zeker 1 van Marcel.Zo druk zul je het toch niet hebben. Ja, waarschijnlijk om bij te kletsen met iedereen.
    Heb ik al gezegd hoeveel ik je ga missen? hahaha Marcel, hou je taai deze 2 weken. De eerste 2 dagen zitten er gelukkig al weer op. kus voor jullie allebei, Liekskuuuhhh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Werner

Hey mensen, leuk dat je even komt kijken naar mijn site! Deze keer blijf ik (gelukkig) niet zo lang weg! Destino es Malgrat de Mar. Ik ga 2 weekies werken in Tha Beach Club Yellow. In deze strandtent in Malgrat de Mar hield ik gedurende mijn "langhout" tijdperk mijn info's en ik heb de eer om Linda & Jurgen 2 weken te helpen. Op deze site vind je verhalen enzo! Je kan en mag reageren om mijn site, want digi post uit Nederland is altijd leuk!!! Hasta laters de groeten en tot ziens! W (erner)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 13952

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: