Nog maar 6 nachten - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu Nog maar 6 nachten - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van Werner Veggel - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 nachten

Door: Werner

Blijf op de hoogte en volg Werner

23 Augustus 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Zo, het aftellen is begonnen! Gelukkig, want ik begin mn vriendje nu echt serieus te missen!

Eindhoven Airport Arrivals
29-08-2006
08:05 M6 492 Caen
09:00 FR 9271 London STN
09:05 CAI 253 Antalya
09:35 FR 9123 Barcelona GRO (bijna landed)

Zoooo, het weer is opgeklaard! Dat wil zeggen, goed smeren of je neus fikt eraf! En dat heb ik niet gedaan dus mijn neusje doet auw!!! Hahahah!

Verder eigenlijk weinig! Het werk vind ik erg leuk maar ik doe het nooit meer! Ik ben weer zo gewend aan mijn leventje, bij Thomas Cook met 3 schatten van collega´s, vrienden en familie en zeker niet te vergeten Marcel!

Maar zijn er bijna!! Zoals jullie hopelijk merken heb ik wat zon gestuurd!

Dikke kus werner

ps; http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=29&month=8&year=2006&hour=9&min=35&sec=00&p0=16

  • 23 Augustus 2006 - 15:15

    Jessica:

    Hey Wernertje,
    Wij missen je hiervandaan ook. De zon hebben we een beetje gemerkt. Was vandaag een redelijke dag. was tenminste droog.
    Hoop dat ik je nog zie als je terug bent. Want vlak daarna moet ik weg en eigenlijk nog wel een stukje verder. Moet namelijk naar California en heb wel en geen zin daarin.
    Hey maak er nog een leuke tijd van en neem de zon mee terug als je weer naar huis toe gaat. Dan hebben we misschien ook nog een beetje zomer!
    Kus,
    Jessica

  • 25 Augustus 2006 - 16:09

    Nicolle:

    He die Werner,
    Het duurt efkes maar eindelijk hier een mailtje van Nicolle. Ik heb natuurlijk vakantie dus die mail wordt niet vaak bekeken. Vandaag aan het werk samen met Angelique en Peter dus gezelli. Nog een paar nachtjes en dan zie je Marcel weer en niet te vergeten je lieve collega's. Ik hoorde van Angelique dat je di misschien langskomt wel doen lekker even bijleuten. Hoe gaat ie verder daar druk druk druk. Geniet nog even van de zon daar want hier is het regenachtig. Tot di anders zie ik je woensdag.

    x Nicolle

  • 26 Augustus 2006 - 09:05

    Angelique:

    ha die Werner
    Vandaag eindelijk ff tijd om te mailen. Die extra dag werken gister betekende toch wel een planning en organisatie in Huize Bertens. De boodschappen, schoonmaak, kraamkado kopen, naar het buro etc gaat gewoon door, maar dan in 2 dagen. Dus mailen zat er ff niet in. Mara aangezien het niet erg druk is op het werk, ken het nu. Je moet toch wel ff zorgen dat een paar zonnestralen gaat krijgen. We verwachten wel een gebruinde stoere Werner terug. Dat doet de verkoop van zonnige oorden weer goed op het gezelligste reisburo van Nederland! Ik kijk er wel weer naar uit je te zien. Je kijkt maar of je dinsdag tijd hebt, maar neem Marcel gewoon mee. Zo lang heb ik hem nu ook weer niet gezien. En ge wit ut, de koffie/thee staat altijd klaar. Heb zin om je verhalen weer te horen. Hou nog ff vol, want.... het is nog maar 3 nachtjes slapen!!!

    Dikke kus, Liekske

  • 28 Augustus 2006 - 13:17

    Lieksuh:

    Nog maar 1 kort nachtje en dan.... ja dan vlieg je weer terug naar je schatje!!! wat zullen die laatste uren lang duren. tis maar goed dat je nog moet werken, deste sneller gata de tijd. nog ff volhouden, tot morgen Liekske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Werner

Hey mensen, leuk dat je even komt kijken naar mijn site! Deze keer blijf ik (gelukkig) niet zo lang weg! Destino es Malgrat de Mar. Ik ga 2 weekies werken in Tha Beach Club Yellow. In deze strandtent in Malgrat de Mar hield ik gedurende mijn "langhout" tijdperk mijn info's en ik heb de eer om Linda & Jurgen 2 weken te helpen. Op deze site vind je verhalen enzo! Je kan en mag reageren om mijn site, want digi post uit Nederland is altijd leuk!!! Hasta laters de groeten en tot ziens! W (erner)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13946

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: