Mijn eerste reis - Reisverslagen van Werner van Veggel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Werner van Veggel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hey mensen, leuk dat je even komt kijken naar mijn site! Deze keer blijf ik (gelukkig) niet zo lang weg! Destino es Malgrat de Mar. Ik ga 2 weekies werken in Tha Beach Club Yellow. In deze strandtent in Malgrat de Mar hield ik gedurende mijn "langhout" tijdperk mijn info's en ik heb de eer om Linda & Jurgen 2 weken te helpen. Op deze site vind je verhalen enzo! Je kan en mag reageren om mijn site, want digi post uit Nederland is altijd leuk!!!

Hasta laters de groeten en tot ziens!

W (erner)

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2006

Back in town

26 Augustus 2006

Regenbuitje!

23 Augustus 2006

Nog maar 6 nachten

17 Augustus 2006

Joehoeeee

14 Augustus 2006

Nog maar één nachtje
Werner

Hey mensen, leuk dat je even komt kijken naar mijn site! Deze keer blijf ik (gelukkig) niet zo lang weg! Destino es Malgrat de Mar. Ik ga 2 weekies werken in Tha Beach Club Yellow. In deze strandtent in Malgrat de Mar hield ik gedurende mijn "langhout" tijdperk mijn info's en ik heb de eer om Linda & Jurgen 2 weken te helpen. Op deze site vind je verhalen enzo! Je kan en mag reageren om mijn site, want digi post uit Nederland is altijd leuk!!! Hasta laters de groeten en tot ziens! W (erner)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13947

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: